Medučio pakopinėjimai

„Kaltas ruduo“ įšalą steninčiuose tėvynės arimuose netikėtai, net ir po tris savaites skaičiavusių reklamos akcijų, sužiba vilties spindulys, priverčiantis mus sušilti ir pajusti atsiminimuose ataidintį skardų draugų juoką, patetiško flirto gestus ir neberūpesčiu tampančius moralinius gėdos apendiksus.

Mus pasitinka trikampė stichijų mizanscena: trys nerūpestingai jausmingos figūros, ritualine aura apsitraukusi laukinė mašinerija ir medumi kvepianti gamtos apsupties vienatvė. Visoms stichijoms suėjus į vieną, tarytum gerai sukalibruotų cross-branding palindromų susakyta metrika, gauname pasipriešinimą, gyvą pačiam sau, totalinį neigimą ir vidurinį pirštą komentatoriams, savo atvejo epistemologiją susiformuojantiems vien tik iš Instagram story pasiekiančių registrų. Niekinės būtų ir pastangos vadinti tai savęs pačių parodija nugrimuotu absurdu ar bevaiske persivartojusios akies žiūra į vertigo sukeltą vimtelėjimą santykyje su tuštuma. Būtent ši atlapaširdė praraja ir perlipa save, sukuriant tai, ko rezultatą turime prieš savo veidus – dėl mūsų ir mums, nes mes to verti. Cinizmas tebūtų tik trintukas, rezignacija, bevaisė pulsacija prieš tai, kas yra daugiau už mus pačius.

Tai, ką regime visa ko eigoje, tarsi dekonstruoja kokčiomis pavirtusias Mad Max estetines šiukšles, paverčiant jas „čia ir dabar“ situacija – buvimą pilnai motorizuoto chillax’izmo momento dūzgėje. Klipo režisieriai, savo ruožtu, įtaigiai sumontuoja geologinio sentience trapumą – pagaulumą prilipinti po mūsų dominavimo letena, traiškančia žolėje besislepiantį encefalitinį biodiversiškumą, aitvarais plaikstantį lauk maitėdes žuvėdras. Net ir ežero vėsa, savyje anksčiau murkdžiusi kalnapilinę pilnatvę, sukrėsta tegali mūša atspindėti gintarinę medaus ašarą, tokią stiprią ir tikrą, kaip šiltos tėvo rankos, apsivejančios aplink gležnutį kaklelį.

Anapus trijų pagrindinių personų, svarbus vaidmuo releguotas nepažiniai merginai: tyro poker-face kaukės prieaugiui po kone ofisinės frustracijos randais, pastatytai už vairo dredus taršančios hidraulinės valios-čilinti, kuri aktyviai per jusles ardo stebėtojo autonomiją su vis nauju kinematiniu dūriu į sinapsių tinklų regionus.

Sonoriniai archipelagai čia nusistumia giliau į horizontą tam, kad nekliudytų atsiverti tikrajam kontrapunktui, vietą susirandančiam vaizdiniuose mazguose: svajingai balkšvas meilės ritmas, pagal kurį gali judėti tiek vienas, tiek vienas-poroje paspęstuose spąstuose, autotiunu liūliuojančiuose į nuobodulio nostalgiją sprangiomis refliukso harmonijomis – T-Pain belieka tik sukti blunt’ą vandens dviratyje. Garsas luošai neįgalus net sustiprinti tai, kas veriasi matomumui vaizdu vaizdą besivejančioje galybėje, o balsai virsta žodžiais, tampančiais srautine išpasyvinančia atokaita.

Vis tik žodžiai, bandantys savyje sutalpinti pop meistrystės įdirbio kartografijos mastą, tampa bejėgiais aprėpti šią sceninę semiotinės apokalipsės reprezentaciją. Kaip minėjo prieš porą metų vienos pakampės sienoje paženklinta frustracija – ideali komunikacija nieko nekomunikuoja, o, juo labiau ši, tampa bejėge prieš chaosą, tvyrantį visiškoje tuštumoje. F$G ir Laisvųjų Pirštelių sukurta estetika, steigdama laisvaeigiai tuščio pasimėgavimo lauką, pati to nesuprasdama moko mus kaip mirti, paliekant vis naują sąmojį vėl išmokti būti savimi. Nesibodėkite atsidaryti nuorodos – tebūnie tai įvadas į keliones po žalesnes savasties vados laukymes, užpiltas balsva radlerio puta, volto sušio pundeliu ir nepamatuojamo kalibražo perlamutrinės dantysenos valiūkiškumu.

Namaste, flex on haters and chill.

vid

Vibracinės Rakštys

 

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.